Vanliga frågor  •  Sök  •  Medlemslista  •  Användargrupper   •  Bli medlem  •  Profil  •  Logga in för att läsa dina meddelanden  •  Logga in
 Vilka länder/platser i säsong 2? Nästa ämne
Föregående ämne
Skapa nytt ämneSvara på ämnet
Författare Meddelande
KobbisH

Registreringsdatum: 27 januari 2009

InläggPostat: tis 27 jan 2009 20:39 Svara med citatTill överst på sidan

Helena skrev:
Skulle vara jätte roligt med en ny säsong Smile. Men jag läste någonstans att Filip sa: – Ja. Grattis världen hade jag gärna fortsatt med. Men det går ju inte om man ska ha ett fungerande liv på andra sätt också. Jag tror till exempel inte att Jenny skulle vara så glad om jag var ute och reste jämt, till exempel. Man måste vårda sina relationer. Om man får ett förhållande så vill man ju att det ska funka.

Precis, Fredrik har ju två små döttrar och Filip är ganska nygift så kan förstå att de inte hinner åka runt världen, vilket är väldigt synd Mad
Användarens profilSkicka personligt meddelandeMSN Messenger
Helena
Riktigt F&F fan

Registreringsdatum: 19 januari 2009

InläggPostat: ons 28 jan 2009 13:15 Svara med citatTill överst på sidan

KobbisH skrev:
Helena skrev:
Skulle vara jätte roligt med en ny säsong Smile. Men jag läste någonstans att Filip sa: – Ja. Grattis världen hade jag gärna fortsatt med. Men det går ju inte om man ska ha ett fungerande liv på andra sätt också. Jag tror till exempel inte att Jenny skulle vara så glad om jag var ute och reste jämt, till exempel. Man måste vårda sina relationer. Om man får ett förhållande så vill man ju att det ska funka.

Precis, Fredrik har ju två små döttrar och Filip är ganska nygift så kan förstå att de inte hinner åka runt världen, vilket är väldigt synd Mad

Ja det är de absolut för Grattis världen var ett bra och roligt program, absolut:).

Registreringsdatum: 04 maj 2010

InläggPostat: tis 4 maj 2010 20:31 Svara med citatTill överst på sidan

Larvig skrev:
Har ni några förslag? Det vore kul med Afrika. Eller kanske Åland.

Hello Africa!

Tellme how ya doing

Varför inte F&F på diplomatuppdrag?

Fast innan man sätter igång med programmet behöver man fundera vilken humor som typ funkar i Eritrea??

Rapportering nu väger flera ton behövs lite "kill under foten" Wink
Användarens profilSkicka personligt meddelande
Visa inlägg nyare än:      
Skapa nytt ämneSvara på ämnet

Hoppa till:   

Nästa ämne
Föregående ämne
Du kan skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

Det här forumet är skapat hos eCommunity.se.
Skapa ditt eget forum, gratis

Klicka här för att göra forumet reklamfritt