Skulle vara jätte roligt med en ny säsong . Men jag läste någonstans att Filip sa: – Ja. Grattis världen hade jag gärna fortsatt med. Men det går ju inte om man ska ha ett fungerande liv på andra sätt också. Jag tror till exempel inte att Jenny skulle vara så glad om jag var ute och reste jämt, till exempel. Man måste vårda sina relationer. Om man får ett förhållande så vill man ju att det ska funka.
Precis, Fredrik har ju två små döttrar och Filip är ganska nygift så kan förstå att de inte hinner åka runt världen, vilket är väldigt synd
Helena Riktigt F&F fan
Registreringsdatum: 19 januari 2009
Postat:
ons 28 jan 2009 13:15
KobbisH skrev:
Helena skrev:
Skulle vara jätte roligt med en ny säsong . Men jag läste någonstans att Filip sa: – Ja. Grattis världen hade jag gärna fortsatt med. Men det går ju inte om man ska ha ett fungerande liv på andra sätt också. Jag tror till exempel inte att Jenny skulle vara så glad om jag var ute och reste jämt, till exempel. Man måste vårda sina relationer. Om man får ett förhållande så vill man ju att det ska funka.
Precis, Fredrik har ju två små döttrar och Filip är ganska nygift så kan förstå att de inte hinner åka runt världen, vilket är väldigt synd
Ja det är de absolut för Grattis världen var ett bra och roligt program, absolut:).
_________________ Fredrik Wikingsson har spillt vatten på mig...
nickanyfika
Registreringsdatum: 04 maj 2010
Postat:
tis 4 maj 2010 20:31
Larvig skrev:
Har ni några förslag? Det vore kul med Afrika. Eller kanske Åland.
Hello Africa!
Tellme how ya doing
Varför inte F&F på diplomatuppdrag?
Fast innan man sätter igång med programmet behöver man fundera vilken humor som typ funkar i Eritrea??
Rapportering nu väger flera ton behövs lite "kill under foten"
Nästa ämne Föregående ämne
Du kan skapa nya inlägg i det här forumet Du kan svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
Det här forumet är skapat hos eCommunity.se.
Skapa ditt eget forum, gratis